2009年3月2日 星期一

曾俊華--->好一個老油條!請你功成身退,速速下台!!

曾俊華上任至今,日比日廢,好比隔了夜的老油條般==>日日向下垂!
愚弄市民惹反感
在他的所謂財政預算案出爐之前,曾開幾個諮詢show,來作民意調查,並矢言包保各位滿意....
及後出來的完全不是那回事!只加煙稅,以保"票房"不失,及後的乏善足陳!意味着什麼!?那就是
民主照做,但只是*牠們主意照舊,這就是雙曾朋比為奸的力證辣!
重加煙稅,惹人怒吼
財政預算案的重頭戲是加煙稅,當天晚上發怖各報攤紛紛即時加價先來一個用舊貨來斬一刀!
並沒有一個體系明確統一實行,猶如土皇帝一般執政!用的理由是要迫市民戒煙![這理由真不可
思議],你要市民小食煙,索性不如禁煙如禁毒囉!為什麼還有得賣呢?所以牠們這理由不成立!主
因是,唔知加乜好去增加自己荷包收入,唯有加煙辣!
保就業,越保越廢
無腦又學人講什麼保就業,搞來搞去也是帶頭去製造廉價奴工!大學生程度出來給你保就業
四千元人工,同班"德成"同酬不同工?小心你們生仔無屁眼丫!再遲一點相信你兩個老油條都
唔敢出街!因為可能賊多過市民........
天下最涼薄無恥的三條柴
天下最涼薄的三個?是誰?
曾蔭權,曾俊華,陳冠希三個囉
曾蔭權:去挪綜援囉! 估計今年年中匯豐銀行會升返 <======你買好大呀,丫伯!!
曾俊華:叫人去做按揭來生活! 估計年中失業率會提升 <======又是一句廢話!
陳冠希:她們因我的事已經受夠喇,隨手便點名力推四位女星 <==忡唔係趙完唱!
,話俾你知丫,四個女星真的受夠你喇!你收口喇!唔係個口仲歪,JJ仲細丫!
唔好以為你保護緊佢地,係繼續傷害佢地呀!
所以,奉勸以上三條柴,得些好意需回手,我們香港市民受夠你們丫!!
* ps.上面的牠並不是手誤,是刻意改用,小朋友留意辣,這個牠是用來形容動物或畜生的!
2009.03.02 景鴻

-----------------------------------

沒有留言:

張貼留言